Klantenservice

Contact

Heb je een vraag over je bestelling of heb je een opmerking?

Stuur ons een bericht

Heb je een bepaalde vraag over je online bestelling of reservering en vind je rechts het antwoord niet in onze veel gestelde vragen? Vul dan onderstaand formulier in. Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk met jou contact op.

Bereikbaarheid
Onze klantenservice is eenvoudig te bereiken.

Telefoonnummer: +32 (0)50 96 00 63
Mailadres: webshop@ralet.be
Postadres: Lippenslaan 303 – 8300 Knokke-Heist – België
Facebook: www.facebook.com/schoenenralet

De openingstijden van onze klantenservice zijn:
Van maandag tot en met vrijdag: 09:00 – 18:00
Onze klantendienst is gesloten tijdens het weekend en op feestdagen.

Vragen
Heb je een vraag? Laat het ons weten! Wij helpen je altijd met plezier verder.
Blijf er dus niet mee zitten, maar neem eenvoudig contact op met onze klantenservice.

Suggesties
Wij horen graag jouw mening over onze producten en dienstverlening. Ralet streeft naar een optimale klantentevredenheid, en houdt hierbij steeds rekening met eventuele verbeteringspunten. Opmerkingen, tips en suggesties zijn steeds welkom.

Klachten
Klantentevredenheid is een absolute prioriteit voor Ralet. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen indien je een klacht zou hebben.

Wanneer onze klantenservice een klacht ontvangt, mag je binnen de drie werkdagen een antwoord verwachten. Wij nemen die steeds ernstig, en bieden je graag zo snel mogelijk een goede oplossing.