Algemeen

06 October 2015

Uw mening telt!

Uw mening telt!

Het belang van klantenreviews

Schoenen en accessoires zijn vaak zoveel meer dan puur functioneel, het is een manier om je persoonlijkheid uit te drukken. Daarom vinden we het zo belangrijk om onze klanten optimaal te begeleiden in hun keuze naar het perfecte paar schoenen of die ene handtas die hun outfit helemaal af maakt. Niet alleen in onze winkels is klantenservice belangrijk voor ons. We willen dit ook doortrekken naar onze webshop, met een klantendienst die steeds bereikbaar is voor al uw vragen en paraat staat om te helpen vinden wat u echt wil.

We vinden het bij Ralet belangrijk om de mening van onze klanten te kennen. Enkel zo kunnen we blijven groeien en verbeteren. Facebook is hiervoor een erg dankbaar middel. Op onze Facebook-pagina staan we nauw in contact met de klanten. Mensen laten reviews na of sturen een berichtje. Elke reactie wordt bekeken en indien nodig beantwoord. We krijgen vaak hartverwarmende boodschappen die ons hele team veel plezier doen, maar ook bij een minder positieve opmerking proberen we hieruit te leren. Twijfel dus niet en laat gerust een review na op de Ralet Facebookpagina!

Is Ralet een 5-sterren zaak?

Elke webshopklant krijgt enkele dagen na de levering van ons de vraag om Ralet sterren toe te kennen. Het is fijn om te zien hoeveel mensen enkele minuutjes de tijd nemen om het product, de levering en de klantenservice een bepaald aantal sterren te geven. Dit is een kleine moeite, maar betekent erg veel voor ons. Zo zien we waar eventuele werkpuntjes liggen en wat onze klanten belangrijk vinden. We streven er natuurlijk naar om een 5-sterren schoenzaak te zijn! De klanten kunnen ook nog een korte boodschap kwijt, enkele reacties:

“Prima service, handig om bestelling op te volgen.”

“Een super tevreden klant ;)”

“Ben heel tevreden van jullie medewerker Anne. Zij heeft er voor gezorgd dat ik de juiste maat te pakken kreeg . Bedankt .”

“Perfecte service. Binnen de 24 u geleverd. Leuk om kleine gadgets aan te treffen bij mijn bestelling.”

Back to top